sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Dirt

Stii, multi au dreptate cand spun ca nu pricepi ce inseamna o chestie pana nu o simti pe pielea ta. Nimic mai adevarat.Pana acum cateva zile, lucrurile pe care le auzeam sau le vedeam la stirile de la ora 5 mi se pareau ca apartinand de alta lume, una in care, din fericire, eu nu ma aflu si nu ma voi afla niciodata. Bullshit. Nu stiu de ce intotdeauna am tendinta sa cred ca traiesc intr-o utopie si sa dau la o parte realitatea, asta pana ma pocneste k-lumea peste ochi.

Asa. Joi mi-am permis si eu sa dorm pana aproape de 11 dimineata, asta dupa ce zilele trecute ma trezisem numai pe la 3-4 ca sa invat pentru examenele de la rusa. In jur de ora 10 si ceva, colega de camera pleaca sa faca un dus, nu mai incuie camera pentru ca eram eu acolo si pentru ca lipsea doar cateva minute. Cand in sfarsit ma dau jos din pat, ma intreaba daca am vazut cumva pe cineva intrand in camera, pentru ca a gasit usa intre-deschisa atunci cand s-a intors si pentru ca ii lipseste telefonul. M-am uitat si eu dupa telefonul meu. Logic, disparuse :)
Coboram la administratora sa o anuntam, iar ea ne intreaba daca un om de vreo 40-50 de ani a batut la usi in urma cu cateva zeci de minute. Cand ii spunem ca nu ne mai gasim telefoanele isi da seama ca respectivul venise numai cu gandul sa fure.

Nu mai are rost sa spun ce s-a intamplat in continuarea, e the same shit everywhere. Probabil ca nu e cine stie ce chestie ca mi s-a furat telefonul mobil, a avut aceeasi soarta ca alte milioane. Nici nu a facut cine stie ce afacere luandu-l, nu-i mergea difuzorul, nu puteai vorbi la el fara sa ai castile conectate, mai pierdea semnal din cand in cand and so on. Ce m-a deranjat cel mai tare a fost sa realizez cat de jegosi pot fi unii reprezentanti ai speciei umane.
Frate, cum poti sa intri intr-un camin de studenti, sa te legitimezi gardianului doar cu un cacat de adeverinta, sa fii lasat inauntru pentru ca spui ca-ti vizitezi nepotul de la etajul 4, sa bati la usi in speranta ca gasesti camere goale, apoi sa urmaresti pe hol pe cineva care nu a incuiat usa cand a plecat, sa intri in camera respectivei desi o vezi pe colega-sa in pat, sa incepi sa bagi prin buzunare ce ti se pare mai valoros, inclusiv lucruri care sunt la 5 centimetri distanta de un om care doarme, pe care nu l-ai vazut in viata ta, cu care nu ai nimic de impartit si caruia totusi vrei sa ii faci rau, toate astea in miezul zilei?
Pur si simplu cateodata mi se face scarba de lumea asta.

3 comentarii:

  1. Bine ca nu te-ai trezit in momentl ala. Nu se stie cum putea reactiona flamandul ala...

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ca ti-a luat numai telefonu.. oricum in ziua de azi te astepti la orice din partea oamenilor.

    RăspundețiȘtergere