marți, 1 iunie 2010

Nimic Nou Pe Frontul De Est

Joia trecuta aveam intentia sa scriu, dar un eveniment apocaliptic m-a intrerupt si prin urmare am lasat balta blogul. Nu ca as fi avut ceva interesant de spus, doar povesteam de o plictiseala acuta care mi-a invadat teritoriul si care ma face sa ma plang intruna, de parca as fi o baba cu reumatism la toate articulatiile posibile.
Nici azi povestea nu e alta. M-am trezit pe la 10 cu gandul sa invat, ca deh, sunt in plina sesiune, dar dupa ce iar am salivat vreo juma' de ora uitandu-ma la niste make-up products de pe net (everybody has their sins, I know, but I am special, I have plenty of 'em), am ramas cu ochii in calculator in incercarea de a downloada de pe Rapidshare un film rusesc de prin 2009, "Chitaem Blokadnuyu Knigu" a.k.a "Читаем Блокадную Книгу" (arata mai bine in chirilice), despre asediul Leningradului din al II-lea Razbel. Partea aiurea cu Rapidshare asta e ca, in cazul in care nu esti user premium, dar te incapatanezi sa downloadezi 14 arhive, pierzi o gramada de timp numai asteptand. But in Soviet Russia, download waits YOU!! :)) Gotta love this joke :))
Anyway, se pare ca vecinul de la 4 a incetat intr-un sfarsit sa mai chinuie blocul cu bormasina, cu toate ca ma amuza situatia, eu cantand "White Pearl, Black Oceans" si el gaurind de zor acolo, ca intr-un concurs de genul "Cine darama peretii primul" :-? Oh, well, acum ca e liniste, pot sa dau muzica mai tare si sa-l enervez pe domnul David, although I don't know if he's still alive :-? I'll give it a try whatsoever, I can't keep quiet for too long. And something to cheer you up :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu