marți, 25 ianuarie 2011

Well...

Well, it's been a long time, my friend... But, here I am again... I guess I'm a sort of a plague, always disappearing, but never for good :-?
Azi mi-am adus aminte ca inca am un blog si ca, prin urmare, exist :)) Sau chestia asta era valabila doar pentru Facebook? :-? Nu mai stiu sigur, dar am cont si acolo, prin urmare de existat oricum exist :)) Nu stiu cum sa-mi explic absenta si nu stiu daca pasa cuiva de asta,dar... :)) Well, hai sa ma justific. Sufar de pierdere de idei si de chef. I mean, am momente in care imi pica pe ceva si imi spun "frate, de chestia asta sigur o sa scriu pe blog cand ajung acasa", formulez chiar planul, imi fac ditamai polologhia (bine-nteles ca doar in gand) si apoi... blank. Dupa cum se poate observa, ceea ce gandesc ramane doar la stadiul de proiect pentru ca mereu uit despre ce vroiam sa vorbesc. Si de asta tu ramai mereu naked* - *la figurat :)) Presupun ca pot sa-ti spun "tu"(blogule - gosh, asta suna groaznic) din moment ce toata lumea rade de mine ca sunt in stare sa port conversatii cu lucrurile din jur, as in sa cer scuze unei motociclete cand intru random in ea sau sa incerc sa conving spaghetele care infunda chiuveta sa se duca pe teava ca acolo e raiul pastelor fainoase. Poate ar trebui sa-ti pun chiar un nume, daca tot te "tutuiesc" - Gheorghe, de exemplu. Si sa te alint cu Gheo. Tu, blogule Gheo... (my God, cat de groaznic poate sa sune asta). Ar trebui chiar sa te botez... Mai exact, sa iau matura din camera, sa o ud cu solutie de spalat geamuri si sa-mi stropesc laptopul, ca deh, asa am auzit ca ar fi bine. Dar nu cred ca as vrea sa fac asta :-? Nu inca. N-as vrea s-o fac pe Iustina (my roommate) sa creada ca a nimerit la spitalul de nebuni in loc de camin (cu toate ca la apusul soarelui mereu am impresia ca holul de aici seamana la perfectie cu un hol din Tivliz Asylum de la nivelul 5 din Black).
That is pretty much all for now. Simt o atractie neobisnuita fata de frigider (you food sanctuary, you 8->) Nu promit ca o sa scriu. Mereu am zis asta si niciodata nu m-am tinut de cuvant :)) So, until next time, take care of you, Gheo :-h

P.S. I'm both sane and sober :))

Un comentariu: