joi, 6 august 2009

Songs

Cateodata mi se pare uimitor cum o simpla melodie poate aduce la suprafata lucruri pe care cineva si le-a reprimat si pe care, cu timpul, le-a dat uitarii. Am patit asta zilele trecute, pe cand ascultam Sonata Arctica, o formatie finlandeza pe care pur si simplu o ador.
Unul dintre cantecele lor, pe numele lui "Shamandalie", mi-a adus aminte de o anumita persoana si de o anumita perioada din viata mea, pe care sa spunem ca intr-un fel o regret, in sensul ca puteam sa nu ma implic atat de mult (cu toate ca am facut-o). Probabil ca unii dintre my friends de pe atunci isi dau seama la cine ma refer. Nu e chiar atat de greu de ghicit ;))
Dar sa revin la acea melodie.Desi titlul ei, "Shamandalie", duce cu gandul la o fata, este reprezentat, de fapt, de o alaturare a cuvintelor "sham and a lie", care s-ar traduce prin sintagma "amagire si o minciuna". Acum, don't get me wrong, dar simteam ca e necesar sa explic asta. Melodia e cea de mai jos :

4 comentarii:

  1. ah colega de ce nu esti si tu mai activa cu blogul asta.:( cel putin asa am si eu posibilitatea sa fiu langa tine daca nu mai sunt in tara..

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si nici pe mess nu este :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut ca mi-ai lasat comentariu pe blog :*, sa dai un buzz pe mess :)

    RăspundețiȘtergere
  4. acum o sa fie mai mult ... ca a scapat din ... :D :D

    RăspundețiȘtergere