joi, 29 octombrie 2009

Do you remember?

This one here is for my best friend, Coco a.k.a. Billy / Plaja / Femeie sau toate apelativele de genul pe care le folosesc atunci cand mai discut cu tine. Spuneai zilele trecute ca ti-e dor de tara, ca ai vrea sa vii aici, so on and so forth. Eu una, in astfel de momente, nu pot sa nu ma gandesc la toate chestiile pe care le-am facut de-a lungul anilor de liceu, cand eu eram Negry, tu - Billy, iar Elena - Mandy.

Iti mai aduci aminte de verile alea in care stateam pana pe la 3-4 dimineata afara, la tobogane, ca s-o spionezi pe "Vecina"? Sau de nenea ala care ne acuza ca suntem "rockeri d'aia care vin sa vandalizeze balansoarele"? Sau de serile in care ne duceam la Bellu ca sa behaim cantece patriotice sau ca sa invat sa merg pe bicicleta? Pe Oskar, mai exact :)) Sau de plimbarile prin uncommon places? Sau de babele alea care ocupau mereu bancile, de Cruella & Co.? Sau de Doloris si de Passion pour chocolat?

Iti mai aduci aminte ce planuiam? Excursia la mausoleu, care n-a avut loc niciodata? :)) Sau ca trebuia sa stam in gazda, eu sa fac mancare, tu sa speli vasele si sa duci gunoiul, iar Mandy sa ne viziteze din cand in cand? Habar n-am unde vroia sa plece pe atunci, la Iasi, parca. Mai stii ca te laudai ca vei face celebra ta salata (cu legume deja taiate si congelate, taken from the store, cu pui si cu maioneza) si ca o sa-mi pasezi mie pastaile de fasole? Sau ca ma vei trimite sa ma plimb cand te vei intoarce de la club cu fairies? Sau ca trebuia sa fii domnisoara de onoare la nunta lui Mandy si sa te imbraci intr-o rochie mini roz? :)) Sau ca...gosh...ar mai fi o gramada :-?

And they're all we're left with. In seara asta m-am intors acasa de la Bucuresti, a oprit RADET-ul apa calda la camin pana sambata seara, asa ca nu aveam cum sa mai raman pe acolo, plus ca proful de rusa e bolnav si maine nu am cursuri deloc :-? Dar nu asta conteaza. Am luat dupa mine lantisorul cu pentagrama si cu bucata aia de moneda pe care mi-ai dat-o printr-a 12-a, parca, vreau sa i le arat lui Bogdan. Celelalte doua bucati care o completau au ramas la voi, una la tine,iar cealalta la Mandy, ca un fel de reminder al faptului ca desi eram trei persoane diferite, impreuna constituiam un intreg. Pe bucata mea de moneda scrie "Muerte", iar ciudat e ca inca imi aduc aminte ce mi-ai spus cand am luat-o : "Eram sigur ca pe asta o vei alege." :)) And now, to be honest, that piece of a coin started this whole topic. I hope you still have yours. I'm pretty sure Mandy threw hers away.

2 comentarii:

  1. cred ca am sa ma intorc in tara mai devreme decat credeam. regret atat de mult ca nici acum nu stiu daca am luat decizia corecta

    RăspundețiȘtergere
  2. fata imi e dor de tine in puiiiiiiiiiiii mei

    RăspundețiȘtergere