marți, 21 aprilie 2009

Happy Easter...Not!

Teoretic, vacanta de Paste, care tocmai s-a terminat, trebuia sa fie o perioada relaxanta si plina de chestii happy. Practic, n-a fost asa deloc, cel putin in proportie de 60 %. Fireste ca acum urmeaza celebra intrebare "Da' de ce n-a fost happy, dom'le?", careia ii voi raspunde imediat :)

Pai, in primul rand, privindu-ma intr-o zi in oglinda, am remarcat faptul ca m-am ingrasat, ca am capatat o alura de milka autohtona, dar fara petele alea mov :-| Okay, mi-am zis, de maine tin regim si fac sport. Yeah, right :)) Oare de cate mii de ori am mai spus eu chestia asta? :-? I really can't remember :(( Anyway, life goes on, 'cause it never ends. O sa ma duc sa pasc si sa vezi ce slabesc atunci, tot dand ture la pajiste :>

Mai apoi, ma anunta frate-miu cu parere de rau ca s-a "bulit" PlayStationul. "Cum sa se buleasca, mai, ca zilele trecute mergea?" - "Ete ca acum nu mai merge." M-am dus si l-am verificat, am incercat sa fac pe "micul meserias" si sa vad ce are, nu mi-a reusit, asa ca l-am lasat balta. M-am gandit apoi ca in toti anii astia de cand il avem nu a facut niciodata pe nebunul, asa ca o fi zis si el ca deh, e timpul sa intre la pensie, din moment ce tot poporul isi cumpara acum PS3, nu PS2 :-??
Dupa asta, a venit randul calculatorului sa faca probleme. Stiti si voi ca o chestie nashpa nu vine niciodata singura, ci cu toata familia acolo, ca sa nu se plictiseasca >:P Asa ca monitorul meu a inceput sa-si autoregleze imaginea de cate ori il apuca, mai exact o data la cateva secunde/minute, numai ca sa ma streseze. Cica ar fi 3 cauze posibile pt asta : ori e monitorul tampit, ori are placa video ceva ori am virus, asa ca mie imi ramane doar de dat cu banul si de vazut pe care dintre astea 3 le arunc pe geam. Bine,cu virusul o sa fie mai greu,dar eventual arunc unitatea cu totul,sa fiu mai sigura :))
Acum sper ca celelalte aparate de prin casa sa nu ia parte la acest "complot" marsav :)) Ma astept ca televizorul sa mai pateasca ceva, mai ales ca telecomanda de la el a zburat pe geam saptamana trecuta. Nu ma intelegeti gresit, nu a fost vina mea, ea se incurcase prin patura si cand am scuturat patura, am scuturat-o cu tot cu telecomanda. It's still my bad though :-<

Un comentariu:

  1. chiar ca happy:)) imi pare rau, da' se mai intampla:* las ca trece, tot trece asa ca, sa nu te opresti in lucruri de astea minore.. (parerea mea)

    RăspundețiȘtergere