luni, 6 aprilie 2009

Hello :)

Hello and welcome to my ... blog :D

Cred ca ar trebui sa incep cu o prezentare sau ceva de genul :-??
Eu sunt Alina, dar imi place sa mi se spuna si Darkye. Sunt inca la liceu, in clasa a XII-a (bine,stiu ca ar trebui sa invat in loc sa-mi fac blog,dar asta e partea a doua), imi place sa ascult muzica rock, in special power metal (Sonata Arctica), industrial metal (Rammstein) si nu numai,mai citesc din cand in cand si ... I have no more ideas.

Poate ca ceea ce am scris mai sus suna a cliseu,dar ata ete. Chiar nu stiu cu ce as putea incepe, poate cu un simplu post despre o chestie la fel de simpla,dar daca as proceda asa ar fi totul mult prea enervant de simplu. Nu ca ceea ce fac eu e prea complex,dar in fine ;)) Ma gandeam de mult timp sa-mi fac blog, nu pentru a-l folosi pe post de jurnal, ci mai mult pentru a nota cateva idei, versuri sau pareri, in functie de starea de spirit, asa ca, dupa cum se poate observa, abia azi am luat initiativa si am creat acest "As Seen By Darkye", care va prezenta unele lucruri exact asa cum le vad eu :P

Un comentariu: