marți, 28 aprilie 2009

Moods

De ceva timp ma simt super-aiurea. Initial am crezut ca sunt plictisita. Dar nu,nu e asa. Oricat de activa as fi, oricat de multe lucruri as face, la sfarsitul zilei sunt cuprinsa de aceeasi stare nenorocita de care scap doar dormind, ca dupa ce ma trezesc sa o iau de la capat, dar in acelasi fel.
Pe langa asta, am inceput sa ma simt din ce in ce mai mult ca un obiect, care iti e util doar atunci cand il folosesti. In restul timpului il tii aruncat printr-un sertar, probabil ca te impiedici de el in momentul in care cauti altceva, dar nu-l iei de acolo pentru ca nu ai nevoie de el. Pana la urma, de ce ti-ai bate capul cu ceva care nu iti trebuie? Si sincer, nu m-ar deranja ipostaza asta daca nu ar durea cateodata atat de mult. Si poate ca asta este inca o parere prost formata...sau poate ca nu.
Oricum, tot ce imi doresc in clipa de fata e sa ma pot teleporta intr-un loc unde sa ma aflu decat eu si nimeni altcineva, undeva unde sa pot dormi pret de o secunda, dar as vrea ca in acea secunda sa imi ingrop gandurile atat de adanc, incat sa stiu ca atunci cand ma trezesc nu-mi voi mai aminti de ele vreodata.
Insa nu pot face nimic momentan. Cred ca o sa ma duc sa invat, maine am simulare la romana si nu vreau sa ma trezesc cu vreo surpriza. Wish me luck! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu