duminică, 27 septembrie 2009

Goodbye, my phone...

Azi am avut o zi destul de weird, dar inca nu-mi dau seama daca se datoreaza starii mele enervant de euforice sau "norocului" meu stupid. In fine, chestia e ca fac tampenii pe banda rulanta, deci am ajuns la concluzia ca frate-miu chiar are dreptate cand imi spune ca ar trebui sa nu mai ies din camera, altfel o sa daram si blocul :-?

So... Azi a trebuit sa dau un fullscan computerului, pentru ca antivirusul zbiera incontinuu ca am n fisiere infestate. Cum in astfel de momente nu am deloc stare, am inceput sa fac ture prin casa si sa stresez pe cine puteam (Bogdan knows best), ca mai apoi sa am o revelatie : vasele murdare din bucatarie nu se potriveau cu decorul, deci trebuia sa le spal. Mi-am luat telefonul mobil dupa mine, dar nu l-am pus pe masa intrucat aveam impresia ca se va uda. Nu ma intrebati de ce, e o enigma si pentru mine :| In schimb, l-am cocotat tocmai pe frigider. Acolo sus, la 2 metri distanta de podea, e uscat, nu? Ca de obicei, am uitat de el, iar cand am deschis usa de la frigider, telefonul a facut un triplu salt cu surub sau cu ce mai fac nenii aia pe la televizor si a aterizat exact pe gresie, nu in piscina sau in capul meu. Singurul avariat a fost display-ul,care nu se mai aprinde. Bine-nteles, m-am gandit cum as putea sa il repar si, da, am luat in considerare si varianta "scapatului" de la aceeasi inaltime, dar n-am pus-o inca in practica :-? Cred ca am sa las pe altcineva sa se ocupe de partea asta :-? I've done enough for one day :>

2 comentarii: